Re: ilość ramu w drukarce laserowej, czy 2MB starczy?

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 15:21:11 MET DST

Dnia 2004-09-26 14:00, Użytkownik Michał napisał:
> witam,
> szukalem na google, ale nie znalazlem posta nt wplywu ilosci ramu na zachownie drukarki. tzn czy np: 2mb do drukowania tekstów w
> winach wystrczy???. wiem ze im wiecej tym lepiej, ale jak to jest w przypadku laserówek?

wlasnie w wypadku laserowek wiecej=lepiej... atramentowka moze miec 64KB
i bedzie wciaz drukowala bardzo dobrze... w laserowce musi byc
umieszczona w buforze cala strona zanim ta ja wydrukuje i tu maja wplyw
dwie rzeczy: 1. dobrze napisany sterownik, ktory bedzie oszczedzal
pamiec; 2. rodzaj dokumentow do wydruku, przy czym grafika, a
szczegolnie zdjecia sa najbardziej pamieciozerne...

do wydruku tekstu 2MB powinno ci wystarczyc, ale z PDFami z zeskanowanym
rozporzadzeniem z serwera sejmowego mozesz miec juz drobne problemy...