Pytanie o Asus P2L97-DS

Autor: Maksymilian Muller <kontakt_at_max.waw.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 15:10:07 MET DST

Przymierzam sie do zakupy.Szukalem na stronie asusa,google,archiwum
(zapytaniem
sprzedawcy wlacznie) tylko brakuje mi jednej informacji.Czy zeby
dzialac na dwoch prockach ta plyta potrzebuej moduly VRM dodatkowego? Na
plycie nie ma takiego zlacza ale pytam sie zeby miny nie kupic a nie ukrywam
ze taka plytka plus 2x PII 333 starczy mi absolutnie.

Max