Re: flashowanie biosu - pomocy

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 14:28:44 MET DST

faflik wrote:
> a jak juz znajde kogos z taka plyta to co dalej?

Płyta może być w sumie dowolna, na 90% pójdzie - byle kość biosu pasowała
i miała podobne parametry (producent i pojemność mogą być zupełnie inne).

> chyba nie mozna wyciagnac kosci w czasie pracy kompa.

W ostateczności można. Bootujesz DOS, podmieniasz kostkę, flashujesz przy
pomocy Uniflash. Robiłem to wielokrotnie na starym Matsonicu i ECS i nigdy
nie było problemów.

k,