Re: GAINWARD GeForce 3 Ti/500 128 MB DDR TV-OUT GOLDEN SAMPLE PowerPack

Autor: Erek <XXXerek_at_interXXX-c.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 14:20:01 MET DST

> A gdzie widzisz 230zł mądralo?

Według mnie jest to cena za którą warto tę kartę kupić (proszę o
czytanie ze zrozumieniem).

> "realna cena"? - nic takiego nie pisał.

Oczywiście, że nie pisał (patrz wyżej).

> Człowiek się pyta innych za jaką cenę (jak już) warto taką kartę nabyć.
> Dla mnie jest to 150zł - jeśli masz z tym problem to twoja sprawa.

Nie mam z tym problemu. Miałem jednak tę kartę i wiem jaka jest jej
realna wartość (w przeciwieństwie chyba do Ciebie).

> karty to tym bardziej nie pluj się

Jestem suchy, monitor jest suchy - coś Ci się przewidziało.

> jak ktoś sugeruje że 150zł to dobra
> cena warta zakupu.

Patrz wyżej.

Mimo wszystko pozdrawiam.