Re: Jak uciszyć wiatrak?

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 12:33:23 MET DST

In news:cj63kp$li8$1@achot.icm.edu.pl,
Maciek <mpancz@wp.pl> typed:
> Czy ktoś z Grupowiczów wie jak uciszyć (softwarowo czy mechanicznie)
> wiatrak komputera, bo strasznie mi wyje.

w komputerze bywaja przynajmniej 2 wentylatory (w zasilaczu i na procesorze)
ewentualnie na karcie graficznej i jeszcze na chipsecie plyty glownej, wiec
moze najpierw zdiagnozuj ktory Ci wyje. ten na procku mozna softwaerowo
zwolnic np programem speedfan, albo tak jak ktos napisal kupic fanmate'a,
lub poprzepinac na 7 lub 5V.

pzdr.
trzmiel