Asrock K7V88

Autor: Zdzisiu <no_at_adres.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 10:53:05 MET DST

Witam!

Chciałbym usłyszeć parę opinii na temat płyty Asrock K7V88. Planuje
zakup nowej płyty głównej i zastanawiam sie czy wybrać Asrocka z
chipsetem KT880 czy Epoxa 8KRAI na KT600. Z tego co słyszałem, KT600
jest wolniejsze niż KT880, a ten drugi chipset ma dodatkowo możliwość
pracy dwukanałowej. Czy włączenie trybu dwukanałowego spowoduje wzrost
wydajności?

Nie planuje wielkiego podkręcania. Podejrzewam, że opcje w biosie
Asrocka mi wystarczy, ale chciałbym być pewny jeżeli chodzi o
wydajność. Przywiązania do konkretnej firmy też nie mam. Co mi
polecicie?

--
Zdzisiu