Re: sledz audio Gigabyte do Via - da rade?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 06:54:13 MET DST

Tue, 21 Sep 2004 10:32:03 +0200, na pl.comp.pecet, -= darek =- napisał(a):

> Witam...
> Mam pytanie. Czy nie ma zadnych przeciwskazan co do tego, zeby sledz
> produkowany do plyt Gigabyte podlaczyc do plyty Via P4PB 400-FL. Moje
> opakowanie bylo "wybrakowane" i nie dostalem sledzia z dwoma dodatkowymi
> wyjsciami audio i chcialbym kupic cos takiego, zeby prawidlowo podlaczyc
> glosniki systemu 5.1.
> Z gory dziekuje za pomoc i zainteresowanie :)
> -darek-

Prawdopodobnie można. Sprawdź, czy wyprowadzenia sygnałów na śledziu
zgadzają się z tymi na płycie (znajdziesz to w instrukcji obsługi).
Upraszczając - jeśli wtyczka pasuje, to na 99% zadziała (te wyprowadzenia
są raczej standardowe - np. na mojej płycie pisze, że są "zgodne z Intel
I/O Connectivity Design czy coś).

--
Pozdrawiam
MadMan