co ustawic w biosie?

Autor: Leszek <leszekt80_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 02:07:16 MET DST

Witam.
Mam plyte glowna ECS KT600-A oraz procesor AMD Sempron 2500+ box
Jakie powinny byc ustawienia w biosie aby procesor chodzil tak szybko jak
powinien? Chodzi o to ze przy standardowych ustawieniach plyta wykrywa moj
procesor jako Athlon XP 1.05GHz ! Top chyba troche malo ??

dane procesora:
     częstotliwość taktowania procesora 1.67 GHz
    częstotliwość taktowania magistrali 333 MHz
    mnoznik 10
w biosie moge ustawic CPU Clock od 100 do 132 Nie wiem ile powinna wynosic
ta wartosc aby wszystko bylo ok. Przy wartosci 100 wykrywa procka jako
Athlon XP 1.05GHz jak zmienilem na 130 to wykrylo Athlon XP 1600+ 1.36GHz.
Gdy dalem 132 to cos bylo nie tak bo windows przestalk sie uruchamiac a komp
sie restartowal
Na plycie glownej mam dwie zworki za pomoca ktorych mozna ustawic
czestotliwosc procka. Sa 3 mozliwe ustawienia: 100MHz,133MHz, 166MHz i 200
MHz ktore z nich jest wlasciwe? Pisza ze plyta sama kykrywa czestotliwosc
procesora i magistrali.Czy wiec w ogole powinienem przestaswiac te zworki?

Dzieki za wszelkie informacje
L.