Re: czy to problem sprzętowy czy programowy

Autor: Marcin Łukasik <dino_at_gv.edu.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 00:23:01 MET DST

> a mnie smiesza tacy, ktorzy pisza jak chca, a zwrocenie uwagi traktuja
> jako
> "czepianie sie"

OK. Przyznaje sie do błędu i przepraszam, moja poprzednia uwaga była
złośliwa.
Zazwyczaj nie odpisuje nad postami ale czasem przez pomyłke mi się zdarzy.
Czytając różne grupy mam wrażenie, że jest grupa osób, które tylko czekają
na posta, który nie spełnia przyjętych norm (tzw. Netykiety) aby od razu
"doczepić" się do jakieś "bzdury" i komuś "dopiec".

Pozdrawiam
Marcin

Ps. Nie ciagnijmy juz tego wątku.... Ta dyskusja nie ma nic wspólnego ze
sprzętem ;-)