Re: Bateria w notebooku ACTINA; polaczenia WiFi...

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 00:09:54 MET DST

>niedlugo bede miec notebooka Actina Hunter - sprawa juz nie podlega
>dyskusji czy Actina czy nie - chodzi o inna sprawe
>W serwisie powiedzieli ze
>gdy uzywa sie notebooka na zasilaczu to baterie nalezy wyjmowac (!!!!)...

Jakby sprawa jednak podlegała dyskusji to jest proszta - nie kupawać
badziewia, nie walczyć z nim i debilnym serwisem.

W żadnym normalnym notebooku baterii się nie wyciąga - kompletna
bzdura..

>i naszla mnie watpliowsc - czy moge w ogole liczyc na zasieg 2-3
>kondygnacje nizej??

Tak, o ile postawisz antenki na parapetach za oknem. Taka zewnętrzna
antenka kosztuje 30 zł.

--
Tom
Pełna oferta NEC, Iiyama, Eizo