Re: KT600 + Athlon 2600+ - wielkie nic ?

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 21:45:55 MET DST

Fri, 24 Sep 2004 21:10:10 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Łukasz Ledóchowski
napisał(a):

> Dajcie sobie spokój z tym ustawianiem synchronicznym. Jeszcze ktoś
> uwierzy, że to szybsze:)

Bo i jest szybsze. Ale różnica jest tak samo "ogromna" jak między
mitycznymi dwoma kanałami a płytami z jednokanałowym kontrolerem pod AMD
(wiem że będzie lincz ze strony posiadaczy nforce ale co mi tam, prawda
jest taka że dopiero na procesorach intela i nowych AMD 64 tryb dwukanałowy
coś potrafi przyspieszyć) To plus odpowiednie sterowniki to może być
właśnie te parę procent których Ci brakuje