Asus A7N8X + Barton 2500 POMOCY!!

Autor: aRT <asalacin_at_NO_(lubie)_SPAMo2.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 21:03:01 MET DST

WItam
Niedawno zakupilem procka AthlonaXP 2500 Barton oem i plyte Asusa.
Przyszlo mi samemu poskrecac to wszystko do kupy. Pozostale moje czesci
to: 256 DDR, GeForce2, LG CD, LG CD-RW, zasilacz Modecom 350W. Po
zlozeniu i wlaczeniu kompa slysze tylko jednosekundowy *beep* + 2
sekundy przerwy. Nic sie nie pojawia na ekranie. Procedura skladania
przebiegla dosyc standardowo:kolki dystansujace, procek, wentyl, ram,
tasmy. Nie zmienialem ustawien zworek na plycie.

Co moze byc przyczyną? Co mam sprawdzic? Z gory dzieki za wszelkie
sugestie.

PS. Czy owe sygnaly dawane przez plyte to kody POST? Dobrze kojarze?