Re: Problem z dotepem do internetu:(

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 19:20:16 MET DST

Hawlik <hawlik_wywal_to_@o2.pl> napisał(a):

> Witam.
> Mam nastepujacy probelm.
> Komputer bezproblemu laczy sie z internetem( neostrada) lecz otwarcie
> jakiejkolwiek strony, lub jakiekolwiek skorzystanie z internetu jest
> niemozliwe:/
>
> IE pokazuje komunikat, ze nie moze polaczyc sie z serwerem. To samo jest w
> ptrzypadku poczty itd.
> ilczwa wyslanych i oderbancyh kb na polaczeniu jest 0 0 :(
> sprawdzilem, w przypadku uzycia mozemu sytuacja jest identyczna.
>
> sadzilem ze to jakis wirus.
> uzylem wszystkuich dosteopnych mi programow. NAV MKS PANDA
> [...]

nie masz przypadkiem Norton Internet Security i aktywnego Firewalla Nortona?
Jeśli tak, to nie wyłączaj go, tylko po prostu odinstaluj, sprawdź, czy coś
sie zmieniło i zainstaluj na nowo.

Ew.. zadzwoń na blue Line i niech się spróbują połaczyć z Twoim kompem, to
będzie jakis sprawdzian.

Jest zdaje się jakiś taki trick w NPF, że czasami, gdy złapie na jakiejś
stronie jakiś pliczek, który ponoć ma coś wspolnego z apletami Javy, to
odcina kompa od połączeń z Siecią. Gdzieś o tym czytałem, ale nie pamiętam
szczegółów.

Miałem to samo, co Ty. I to o czym piszę, pomogło.

pzdr.