Re: Modele procesorów w/g Windows

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 18:29:15 MET DST

Użytkownik "Bernard" napisał:

> http://developer.intel.com/design/pentiumii/specupdt/243337.htm
>
> Tabelka DP jest na stronie 6 i 7 (czyli 16 i 17).
> Tabelka modeli zaczyna się na s. 8

Tak, to ten dokument. Jak widzisz Intel dobrze to zrobił, lecz
"odcyfrowanie"
sprawia nieco problemów...Dzięki w każdym razie za chęci. Tabela którą
ja znalazłem ( http://users.erols.com/chare/remark.htm )
jest bardziej "przeźroczysta" i generalnie wystarczy mi na identyfikację.
Po 'doczytaniu' i zaleceniach M$...wychodzi na to , że "odpadają" z
konfiguracji 2xCPU
procesory 266 i niektóre 300...nie mogli tak odrazu napisać ? :).

> No to możemy powróżyć. Stawiałbym, że tak.

No nic, spróbuję gdzieś pożyczyć jakiegoś P II 400 ~ 450 MHz/100, żeby się
upewnić przd zakupem.
Maszynka ma być serwerem i 2 CPU tej klasy na Windows 2003 spokojnie
obsłuży.
Składam to "ustrojstwo" gdyż posiadam całą resztę (dyski SCSI Cheeteach, CD
SCSI, Big Tower itd.)
Szkoda mi inwestować w nową maszynkę, a ta po zaaplikowaniu lepszych CPU
może jeszcze parę latek pomykać.
Dziękuję i pozdrawiam.

--
Michael_______