Jaka temperatura Geforca??

Autor: Heziu <heziu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 14:38:00 MET DST

Witam!!
Mam pytanko?Jaka powinna być plus minus temperatura radiatora karty
graficznej??Mam GeForca mx400 64MB.Oryginalnie karta nie posiada
wentylatorka, ma sam radiator.Ostatnio kiedy mialem zrzucona obudowe z
kompa dotknałem sobie radiatorka na grafice.Był bardzo ciepły, ledwo dało
sie wytrzymac z przyłozonym palcem!!Dodam że komputer nie był jakoś
specjalnie ekspluatowany.Przeglądałem stronki!!
Czy to normalne ze ten radiator jest taki gorący??
Strach pomyślec jaki bedzi gdy odpalę na nim jakaś gre!!
Z góry dzięki za pomoc

--
Pozdrawiam!!!
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/