Re: gf3 ti 200

Autor: Axe <axe2_at_TOWYTNIJSOBIEUZYTKOWINIKUgazeta.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 13:25:26 MET DST

Michal Bien wrote:
> Sam plastikowy wiatraczek nic nie uszkodzi mechanicznie na plycie i
> nie zrobil zwarcia. Jesli jednak grafika byla pozbawiona chlodznia mogl
> sie spalic /uszkodzic GPU. Opisz jak to dokladnie wyglada - nie ma wcale
> obrazu czy jest normalny a dopiero po pewnym czasie sie wiesza. No i czy
> czyms ja chlodzisz. JKesli nie to mozliwe ze po prostu sie znowu
> przegrzewa i zawiesza. Najlepiej jesli wlozysz najpierw jakas [chocby
> pozyczona] grafike na AGP i wyeliminujesz uszkodzenie plyty [raczej malo
> prawdopodobne w tej sytuacji] a pozniej bedziesz diagnozowal co jest
> [...]

Ja nie mowie, ze wiatraczek cos uszkodzil bo przeciez nie wylecial z hukiem
czy cos. Karta jest teraz bez chlodzenia. Za pierwszym razem myslalem (jak
lopatki jeszcze byly) ze startuje z opoznieniem ale gdy juz wstal windows to
lopatki dalej stoja i sie zawiesil. Pozniej juz nawet nie dochodzil do
momenty bootowania. Wieszal sie. Tu chyba przez chlodzenie bo byl juz goracy
(jak na gora 20s pracy...). Generalnie karta pojdzie do zwrotu i ma jeszcze
16 miesiecy gwarancji w GAINWARD door to door, wiec chyba nie ma sie czym
martwic.

--
Pozdrawiam