Re: nowy

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 13:18:44 MET DST

Sat, 25 Sep 2004 12:29:25 +0200, na pl.comp.pecet, Wiktor S. napisał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź.
Przeciez nie tylko Windows XP jest 64-bitowy. Jak juz napisalem w poscie
wczesniej jest cala gama nowych Windowsow 2003. Nie rozumiem nadal dlaczego
kazesz mi czytac jeszcze raz wczesniejszy post i mowisz, ze nie ma wyboru
co do Windowsa.

> Nie wydaje mi się.
co Ci sie nie wydaje?

> Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź.
dobra, nie mowisz tylko o Linuksie, ale o Windowsie tez. :D.
Chodzilo mi o inne systemy operacyjne, na przyklad z rodziny *BSD.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.