Re: Plustek 12000T - problem z instalacja pod XP

Autor: GiePe <grzegorz_pawelec_at_tlen.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 12:08:31 MET DST

Użytkownik Leszek K. napisał:

> Ja mam co prawda Plusteka 600, ale z tego co pamiętam to jeszcze dwie
> rzeczy:
> - nie podpinaj drukarki (kilka miałem i ze wszystkimi się gryzł)
> - ustaw w biosie tryb lpt na ecp

No coz, albo jestem zupelna lamaga, albo problem lezy gdzies indziej. Zmienialem
ustawienia portu na ECP, EPP, pozniej na EPP+ECP. Efekt jest taki, ze po
zaladowaniu systemu przy ustawieniach innych niz SPP wywala mnie i robi restart
kompa.

Moze jakis inny sposob ?

A na marginesie - co daja zmiany ustawien portu?

pzdr
GiePe