Drukarka Laserowa Samsung ML-1710P i druk dużych ilości naraz

Autor: Mateusz Lis <vetha_at_nie_spamuj_wp.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 10:51:18 MET DST

No i mam problem, potrzebuje kupić drukarkę do szkoły, przede wszystkim
tanią. Interesuje mnie Samsung ML-1710P. W parametrach wszystko jest
super, duża szybkośc, wysokie normatywne obciążenie. Ale chciałbym Was
drodzy grupowicze spytać czy ktoś może ma ją u siebie, i jak ona znosi
druk np. 1000 stron na raz, bo niestety takie obciążenia będzie musiała u
nas znosić, by potem przez tydzień nie drukować kompletnie nic. Czy ktoś
może ma jakieś doświadczenia jak zachowuje sie ta (czy może w ogóle
drukarki Samsunga) przy takich obiążeniach?

--
cause information wants to be free
pzdr Vetham