zasilacz bez wiatraka

Autor: urug <urug_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 00:41:45 MET DST

Witam mam pewne pytanie, jak wyglada sprawa pracy zasilacza bez
podalczonego do niego wiatraka. Zalezy mi na calkowitym wyciszeniu
komputera. Słuzy on jako prosty serwer do podzialu lacza dsl. Na 150W
zasilaczu wisi: Pentium75,32mb ramu,dysk samsunka1,5gb. Komputer to
firmowka della. Obecnie slychac jedynie dysk, ale bedzie on domyslnie
zaminiony na karte pamiecie. Czy praca 24/24 bez wiatraka moze
doprowadzic do spalenie zasilacza, co gorsza pozaru. Komputer mam
zamkniety w szafce.