Re: Komputer, głośniki, buczenie...

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 21:14:01 MET DST

Coach napisał(a):

> Ale czasem spotyka się tzw "polskie zgodne z planem uziemienie" (wymawiać z
> robotniczym akcentem) polegające na podłączaniu bolca uziemienia do zera
> gniazdka...
> Co prawda w takim przypadku wtyczkę ciężko włożyć na odwrót...

dalej nie znam odpowiedzi na moje pytanie:) ... to akurat nie ma nic do
rzeczy bo wtyczki od wzmacniaczy mozna bez problemu podlaczac w obie
strony bo nie wymagaja one uziemienia (wtyczka jest bez uziemienia).

w przypadku 2 komputerow podlaczonych do gniazdek jakie opisujesz w
obrebie 2 roznych trafo i polaczonych przez RJ'ta w siec jest mozliwosc
wystapienia jakichs efektow specjalnych, ale tutaj sprawa ma inne
podloze ...