Re: Tualatin 1200 Mhz + Gigabyte...

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 18:28:26 MET DST

Użytkownik "Andrzej Dąbrowski" <anduril@linuxpl.com> napisał w wiadomości
news:cj1d8a$c5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
Intel
Da

> Jest napisane, że obsługuje "Celerony"... na stronie którą podałem są
notki
> od producenta.
> Pozdrawiam, Andrzej.

Tak, celerony, ale starsze (nie tualatin)
Tualatin ma podstawkę FC-PGA 2, mechanicznie
taką samą jak FC-PGA, ale nie elektrycznie.
Teoretycznie można przerobić, ale praktycznie
nie zawsze to działa i jest z tym trochę kłopotu.
Lepiej kup płytę na np. Intelu 815 EB
(czy jakoś tak...), a tą sobie daruj.
Pozdr...
$M$