Solidne sklepy internetowe (USA/UE) dla PL?

Autor: Mariusz [mr.] <tego_nie_ladakh_tgo_nie_at_i_tego_nie.wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 17:58:59 MET DST

Witam.

    Znacie może jakieś w miarę niedrogie, a wiarygodne zagraniczne sklepy
internetowe obsługujące klientów z Polski?

    Oczywiście nie muszą to być koniecznie Stany, w UE też pewnie coś by
się znalazło (wiem, drożej, ale za to może trochę szybciej, no i
ewentualnie mamy już chyba jakieś wspólne uregulowania konsumenckie).
Oczywiście pytam o sklepy poważne, które nie tylko wysyłają towar, ale i
nie pozwalają sobie na jakieś wciskania niepełnowartościowego/używanego
sprzętu jak to się zdarza niektórym firmom wysyłkowym w Polanda.
    Azaliż są już takowe? A może onegdaj sami korzystaliście z jakowychś z
dobrym skutkiem?

pozdrawiam

Mariusz [mr.]

    PS. Ostatnio uzbierało mi się trochę zakupów i normalnie zaczęło mnie
trochę zalewać, kiedy porównałem sobie ceny w jednym takim w USA (na tyle
sporym, żeby mieć zauważalne korzyści skali i móc je zaoferować swym
klientom, niestety, poza US tylko dla Portoryków) - np. mobilny Barton
2500+, za którego na obszarze RPRL trzeba wydać ponad 500 PLN, tam kosztuje
330 zł, no i tak prawie ze wszystkim - na każdym bzdecie 100-150 różnicy,
co jest tylko wymiernym wskaźnikiem zacofania naszego rynku.

--
Ceterum censeo communis imperia in Polonia esse delendum.