Re: lexmarki do wymiany

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 17:45:05 MET DST

Matrix wrote:
: zeby jeszcze glowica nie byla zintegrowana z zasobnikiem to lexmark by
: mial z 70% rynku drukarek w polsce a tak to sam zasobnik kosztuje tyle
: co drukarka ehh

moze i tak.. ale :).. nie wiem jak inni, ja drukuje tylko tekst i uzywam
czarnego atramentu. Jak skonczyl mi sie kolory to kupilem oryginalny czarny,
jak sie skonczyl czarny to kupilem strzykawki zeby go naladowac i musze
powiedziec ze ze strzykawkami jest to dla mnie najekonomiczniejsze drukarka:)
do zastosowan domowych. Kolorowych zamiennikow nie testowalem. Komplet dwoch
strzykawe za 25zl spokojnie mi starcza na ponad rok. Nic nie zasycha, jakos
wydruku bardzo dobra. Obecnie jest juz wstrzyknieta 4 strzykawka i system
dziala super :). Jedyna wada tej drukarki jest to ze nie ma oddzielnych
zasobnikow na kolor i na czarny tusz.