Re: Liczby, cyrefki...staystyki

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 15:35:12 MET DST

*GLide* napisał:

> Jak te monitorki sie w biurze sprawuja. No i oczywiscie
> statystycznie padaja, nie padaja? Problemy?

Jak pisałem wcześniej, wszystkie pracują ponad rok, 5 dni w tygodniu
od 9:00 rano do ok. 17:30 (czasami dużo dłużej). W trakcie pracy
świecą non-stop, bo z komputerów korzysta na zmianę kilka osób.
Komputery nigdy nie są wyłączane, więc po godzinach pracy system
przełącza je w stan uśpienia i tak sobie drzemią do rana, gdy ktoś
je obudzi. Żaden jeszcze nie padł, żaden nie złapał jakiegoś
uszkodzonego piksela. Sobie bym takiego monitora nie kupił, bo mi
się nie podoba i jest za mały. Ale do biura - idealny. Jest tani, ma
wbudowane głośniki, zajmuje mało miejsca, jakość obrazu jest OK.
Zauważyłem w nich dwie wady: pierwsza to zewnętrzny zasilacz wiszący
na kablu; druga - wrażliwość na jakość sygnału: po podłączeniu
jakimś starym kablem robi się nieostro. To oczywiście żaden problem,
bo w zestawie są bardzo wysokiej jakości kabelki VGA.

U mnie ludzie pracują na tym pod XP w Wordzie, Excelu, PowerPoincie,
OE, IE, Mozilli; oprócz tego oglądają wszelkiej maści filmiki
rozsyłane pocztą, odsłuchują empetrójki itp. Jeszcze nikt złego
słowa o nich nie powiedział, a jak się przesiadali z 15-calowych
Hyundai CRT, wszyscy byli w skowronkach :) W następnym zamówieniu
również będę brał te monitory. Jest tylko jeden problem: producent
zmienił ostatnio ich design zostawiając to samo oznaczenie modelu.
Kompletnie nie rozumiem, po co to zrobili.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/