Re: skladak na grafike

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowski_at_DO.NOT.SPAM.spymac.com>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 12:13:12 MET DST

red wrote:

> ATI Radeon Sapphire 9200SE 128MBTV - 200PLN
> AMD Duron 1600 MHz (Applebred) BOX - 230PLN
> Asrock K7VTA4A+ Via KT400A + LAN + SATA - 162PLN (jest obsluga DDR400)
> DDR 512MB PC3200 400MHz - 310PLN
> Maxtor 80GB 7200rpm 8MB 6Y080P0 - 266PLN
> Obudowa - ok. 120PLN
> Mysz + Klawiatura + FDD - 100PLN
>
> Razem 1388 PLN. I juz jest nawet wypasiony sprzet, jesli tylko nie
> bedziesz gral, bo masz szybki dysk z 8MB cache, szybkie 512 DDRow i
> dobry obraz w 2D. Jakby Ci kasy zostalo to kup sobie lepsza myszke, w
> koncu to do grafiki.

Swego czasu pytałem o kartę graficzną, na grupie
pl.comp.dtp. Pytałem konkretnie o tego radeona, którego
polecasz. Odpowiedziano mi, że jeśli już, to pełne 9200, ale
za podobną, nawet niższą cenę można kupić matroxa na
allegro. Jeśli mamy pracować na sporych plikach, to jednak
warto zaopatrzyć się w dwa dyski - na jednym system, na
drugim temp fotoszopa... ale cena kompa cały czas rośnie. :(
Nie znam się na płytach/chipsetach -- czy przypadkiem ta via
kt400a nie będzie dusić -- chodzi mi o podsystem dyskowy,
który przecież jest bardzo ważny w grafice?