jak obslugiwac notebooka

Autor: biela <biela__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:06:18 MET DST

Witam
  Nabylem wczoraj Dell Latitude Cpx H500GT. P3 500, 256 ram, 10 GB, matryca 14,
CD, FDD itp. Jezeli ktos ma taki model lub z tej serii to prosze o kontakt na
priv biela_@poczta.onet.pl mam kilka pytan odnosnie tego modelu.

Moje pytania to:
Jak i czym czyscic ekran LCD(ogolnie jak dbac o niego)? Przypadek
A)z kurzu
B)z odciskow palcow (zostaja takie?)

Jak pracowac na zasilaczu? Czyli czy mam wyjmowac baterie i na samym zasilaczu
pracowac, czy bateria moze byc w srodku? Bateria jest Li-Ion. Zasilacz
oryginalny Della.

Jak pracowac na baterii? Czyli czy rozladowywac baterie do konca czy lepiej nie
(jezeli nie to do ilu procent?)? Jak dbac o baterie jezeli np. przez miesiac
bede uzywal notebooka tylko w domu na zasilaczu. Jakos ja gdzies przechowywac
czy ma siedziec w notebooku? Jezeli przechowywac to pusta czy naladowana?

Moze ktos ma jakiegos ciekawego PDF do mojego modelu? Czy jest jakis polski
portal dotyczacy notebookow?

Z gory dzieki za odpowiedzi!