Re: Buczenie w wieży po podłączeniu komputera.

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 08:45:46 MET DST

Użytkownik "pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl> napisał w wiadomości news:civum8$23s$1@gw-sw.resetnet.pl...
> Wyjąłeś na stałe antene czy kombinowałeś jak innym sposobem zlikwidować to
> buczenie ? Bo ja raczej muszę ją podłączyć, bo co mi po tunerze bez anteny
> ;) Podobno izolator galwaniczny wpięty w antenę jest rozwiązaniem... ale co
> z tego wyjdzie, to zobaczymy.

Mialem to samo, uziemienie kablowki (bo chyba sygnal antenowy pochodzi z kablowki jak przypuszczam) jest na innym potencjale niz uziemienie komputera i plyna prady wyrownawcze. Trzeba odseparowac galwanicznie sygnal z kablowki za pomoca transformatora separujacego (do kupienia w dobrych sklepach RTV albo elektronciznych) albo zrobic to samemu za pomoca dwoch kondensatorow wpietych szeregowo w kazda zyle przewodu antenowego. Ja zastosowalem 1nF/500V i jest teraz spokoj. :-)