Re: Bateria w notebooku ACTINA; polaczenia WiFi...

Autor: Lukasz Downar <sirdoniu_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 00:38:14 MET DST

> Znajomy znajomego mial jakiegos notebooka Actiny i po 3 tyg uzywania z
> zasilaniem sieciowym zdechla zupelnie bateria. W serwisie powiedzieli ze
> gdy uzywa sie notebooka na zasilaczu to baterie nalezy wyjmowac (!!!!)...
> Moze ktos wiecej cos o tym powiedziec? Co jakiemus durnemu tajwancowi
> strzelilo do glowy zeby takiego babola w projekcie zrobic? Instrukcja
> podobno nic nie mowi o koniecznosci wyjecia baterii...
> Help... nie chcial bym sobie spieprzyc nowego notebooka, zwlaszcza ze
> pewnie gwarancji na bakterie nie ma :(

No musze przyznac, ze pierwszy raz slysze takie brednie. Ciekawe w takim
razie po co komu
potrzebne by byly stacje dokujace? Przeciez nie po to, zeby najpierw wyjac
baterie (koniecznosc
wylaczenia notebooka) i dopiero potem go zadokowac i ponownie wlaczyc. To
nie mialoby sensu.
Podobnie trzeba by bylo postapic przy wyjmowanie ze stacji:))) Totalna
glupota. Jesli projektanci
Actiny rzeczywiscie tak sie "popisali" to ciesze sie, ze nie trafilem na ten
sprzet. Moja Toshibka smiga
caly czas z bateryjka na pokladzie i sprawuje sie b.dobrze.

 czy moge w ogole liczyc na zasieg 2-3
> kondygnacje nizej?? Predkosc nieistotna. Mowi sie o zasiegu wew. budynkow
> rzedu 100m, w prostej lini to bedzie max 15-40m, ale stropy, sciany itp.

Raczej bym na to nie liczyl. 2 - 3 sciany po drodze do juz dosc znaczna
przeszkoda. Bycmoze
odpowiednie ustawianie anteny w tej karcie PCI daloby linka na te odleglosc
ale nic pewnego.
Ja ma karte 54Mb/s - 1 sciana i odleglosc ok. 10m powoduja juz spadek do
18Mb/s - ale
w poziomie. Nie wiem jak bedzie z róznica odleglosci w pionie. Niech
wypowie sie jakis spec od WiFi.

Pozdrawiam
Lukasz