Re: Buczenie w wieży po podłączeniu komputera.

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 23:53:59 MET DST

Mialme taki sam problem:
karta dzwiekowa: Hercules Fortissimo 7.1 III
Pomogla wymiana karty graficznej - powaznie.
Grafika to: Hercules Radeon 9700, pomoglo kiedy wymienilem ja na karte,
ktora nie wymaga dodatkowego zasilania (GF5200 - tymczasowo, czekam na
spadek cen GF6800GT) :]
Wtedy mialem zasilacz Chieftec 360-DF, mozliwe, ze to byla wina
zasilacza. Niestety nie mam jak sprawdzic, w tej chwili mam inny
zasilacz i nie mam dostepu do tej karty :/

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl