Re: Buczenie w wieży po podłączeniu komputera.

Autor: pabloo <pabloo[no-spam>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 23:38:40 MET DST

Użytkownik "Floyds" <tomfloyds@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cive30$s5h$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam.
>
> Zwracam się do Was o pomoc. Otóż podłączyłem sobie komputer do wieży
(karta
> dzwiękowa SB LLive) do gniazdka aux we wieży. Dzwięk jest, ale dosyć mocno
> buczy. Wieża nie jest uziemiona (zwykła wtyczka na faze i mase), natomiast
> komputer jest i musi być uziemiony. Jak sobie poradzić z tym żeby we wieży
> nie buczało i komputer był uziemiony. Aha. Uziemienie wieży nie pomogło.

A do wieży masz podłączoną antene ? Spróbuj ją wyjąć. Ja właśnie też mam
taki problem z podłączeniem tunera radiowego do komputera. Jak wyjąłem
antenę wszystko ok. Poza tym może to być tzw. pętla mas. Rozwiązanie tego
problemu znajdziesz w dzisiejszych wątkach na: pl.misc.elektronika, oraz
pl.rec.audio o temacie: "Komputer, głosniki, buczenie..." (wstawił bym linki
ale jeszcze nie zarchiwizowalo z tego co widze)

Pozdrawiam

--
pabloo
giegie: 1823041