Win2000 - Instalacja z dysku

Autor: Tomek Mikrut <kemoto_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 23:33:00 MET DST

Ok!

Dzięki za sugestie, te związane z głównym wątkiem dyskusji, jak i te związane z korzystaniem z grupy dyskusyjnej.
Nie wiem co to pole References, ale włączyłem wysyłanie listów na konto pocztowe, więc stosując pole odpowiedz nie wylecę poza główny wątek.

Wracając do tematu:

1.Do czytania partycji FAT uzywalem VC(VolkovCommander), przy wywołaniu z lini poleceń "dir" faktycznie było uwidocznione wszystko, a to że nie działało polecenie winnt było spowodowane złą składnią :)
Aczkolwiek próba instalacji systemu na partycji FAT większej niż 2GB kończy się niepowodzeniem. Ja akurat celowo podzieliłem tak dysk, aby aktywna podstawowa partycja była ciut mniejsza niż 2GB

2.Sposób podany przez Michała bardzo prosty i praktyczny, co najważniejsze poskutkował.
Musiałem zostawić Primary - NTFS ale zamieniłemm właśnie poleceniem fdisk i po włączeniu tamże obsługi dużych dysków, zamieniłem ją na Primary DOS. Potem format c:. I winnt.
Tak przy okazji zastanawiam się czy jest możliwość takiego spreparowania pliku autoexec.bat, aby polecenia te wykonać automatycznie?

3.Sposób instalacji z poziomu Win2000 z wiersza poleceń poprzez nadpisanie instalacji wspomniany przeze mnie na początku, ma wadę i to dużą, przy tej wielkości partycji - 2GB. Po prostu nie mieszą się na woluminie c: pliki tymczasowe instalacji.(jak system tłusty i wyposażony w dodatki) Więc instalator zatrzymuje ją.
Ale udało mi się znaleźć metodę na ominięcie pytania instalatora o "potwierdzenie instalacji w folderze \WINNT" poprzez prosty trick w pliku unattend.txt: w sekcji [Unattend] zmodyfikowałem linię "TargetPath=WINNT" na "TargetPath=*".
Podsumowując ta metoda jest dobra(bo szybsza) dla systemów na nieco większych partycjach od 2GB.

Pozdrawiam

.... i tak aż do rozprostowania zwojów .....
               :) pozdrowienia (:
Aha, no i ten, tego ... ciepło się ubierajcie!