Moje boje... z kompem oczywiście - podsumowanie

Autor: MarekZ <mzural_at_op.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:36:01 MET DST

Witam

Miałem problemy ( parę postów niżej do poczytania ). Teraz wiem dlaczego.
Otóż zrobiłem założenie że pamięć TwinMos nie jest g ł ó w n ą przyczyną
problemów . No i okazało się, że jak w końcu odpaliłem memtest86+ to znalazł
ponad 350 000 błędów...
To tyle

Pozdrawiam
MarekZ

PS. Moje wersja wydarzeń :

1. Pierwotną przyczyną problemów było przegrzewanie procka ( zacinający się
wentylator )
2. Na starym zasilaczu ( Codegen 200 ) dochodzi do uszkodzenia płyty
3. Wymiana zasilacza nie rozwiązuje problemu - niestabilna płyta główna
4. Wymiana płyty głównej wraz z wentylem rozwiązuje problem ale dochodzi
nowy z RAMem ( uszkodzony TwinMos )

Pozdrawiam
MarekZ