Re: Dzwiek zintegrowany v dzwiek PCI

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 21:04:51 MET DST

Thu, 23 Sep 2004 19:25:44 +0200, na pl.comp.pecet, Ojzer-Heszł napisał(a):

> nabylem dzwiekowke pci Mint4 kanaly.
> Odinstalowalem dzwiek zintegrowany(Avance97) potem wylaczylem w biosie,
> wpakowalem tego minta na Pci, karta w windzie sie instaluje poprawnie i to
> by bylo na tyle z dobrych wiadomosci. Nie slychac wogle dziwku czy podczas
> odtwarzania winampa ani dzwiekow systemowych. ustawienia byly ok na 2
> glosmiki bo tyle mam. Dxdiag nie widzi zadnych problemow. Wszystko git tylko
> nic nie slychac.
> Wyjolem ja i zpowrotem zainstalowalem stara-wszystko ok-dzwiek jest, znow
> powtorzylem operacje wcisnolem te nowa karte i nic.
> [...]

Byc moze w Biosie jest specjalna opcja do wylaczenia zintegrowanej karty
dzwiekowej. U mnie nazywa sie chyba On-board Sound. Standardowo jest na
Auto. Przelacz na Disabled.
Aha i zobacz, czy jezeli podlaczysz glosniki do zintegrowanej karty, mimo,
ze wszystkie jej sterowniki sa usuniete to czy slychac dzwiek.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.