Re: AMD Sempron 2200+ OEM + ASRock K7S8X - bedzie dzialac?

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 21:28:38 MET DST

Anubis napisał(a):
> AMD Sempron 2200+ OEM + ASRock K7S8X - czy taka konfiguracja nie przysporzy
> problemów ?
> Będę mieć zlecenie na rozbudowę paru komputerów w pewnej nie majętnej
> firmie, zależy mi aby wyszło dla firmy jak najtaniej a jednoczenie działało
> to bez żadnych problemów!:)
> Powiem jeszcze że na komputerze będzie licencjowany Windows 95SE lub 98 (nie
> pamietam).

Złożyłem jaden taki - zero problemów, więc do drugiego włożyłem płytę
K7S8XE i podkręciłem procka magistralą na 200 MHz - jest rozpoznawany
(po aktualizacji BIOSU) jako Sempron 2500+. Napięcia nie podnosiłem, też
zero problemów. Przed aktualizacją BIOSÓW Semprony były rozpoznawane
jako Athlony XP 1900+, więc w celach marketingowych zaktualizowałem
BIOSY... Polecam jako stabilną platformę, a w przypadku K7S8XE nawet z
lekkimi możliwościami przetaktowania.

JanuSz