pamiec dwustronna czy jednostronna na ApolloPro133

Autor: Maciek <foto.amator_at_interiaDOD.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 18:37:26 MET DST

Na poczatku oświadczam ze przeszukałem archiwum grupy na google i nie
znalazłem zadowalającej odpowiedzi. Moze nie potrafie szukac :-( Czy jest
jakies FAQ grupy inne niz na google? Znalazłem http://republika.pl/pecetfaq/
ale tu nie ma odpowiedzi na moje pytania :-(
Mam płyte z chipsetem ApolloPro133 mam na niej dwie kości po 64 SDRAM.
Chciałem dokupić jeszcze jedną kość 128 SDRAM. I tu zaczą się problem czy
pamięć jednostronna (jednobankowa) będzie działać poprawnie na mojej płycie?
Im więcej czytałem na ten temat tym wiekszy mętlik robił mi sie w głowie.
Jak rozpoznać czy te kości co mam sa jednostronne czy dwustronne? Układy są
z jednej strony ale wiem ze to nic nie znaczy :-(
Prosze o pomoc!

--
Maciek M.
GG: 4043660