praca z notebookiem

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 18:20:44 MET DST

Witam
    I stalem sie posiadaczem Dell Latitiude Cpx H500GT :). Jezeli ktos ma taki
model to po pierwsze bardzo bym prosil o kontakt na priv biela_@poczta.onet.pl
. A teraz kilka pytan do grupowiczow:

1. Jak korzystac z baterii i zasilacza? Bateria jest litowo jonowa i trzyma
bardzo dobrze. Narazie przez pierwszy miesiac komp bedzie raczej stal w domu
czyli bedzie pracowal na zasilaczu. Co zrobic z bateria? Zostawic w notebooku?
Odlaczyc i gdzies schowac (naladowana czy wyladowana)? Czy podczas prac na
baterii wyladowywac ja do konca czy tez nie (jezeli nie to do ilu procent)?
Jezeli cos wiecie jeszcze odnosnie bateri to chetnie poczytam.

2. Jak czyscic ekran LCD np. z kurzu czy jakis odciskow (narazie nie
sprawdzalem czy zostaja:))

3. Czy mozna trzymac notebooka na "jajkach" ;) znaczy sie na kolanach.. kiedys
gdzies wyczytalem ze to tak srednio dobrze, no ale moze sie ktos wypowie.

4. Jezeli cos wam jeszcze przychodzi do glowy to napiszcie, bo ja jestem
poczatkujacy user notebookow.

Ps. Jest jakis portal polski o notebookach?? Jakos nie moglem nic znalezc :(
Ps2. Czas zaktualizowac stopke :)

--
Marcin / biela  www.iem.pw.edu.pl/~bieleckm  Duron 1.6 | ASRock K78XE
256/400 | Caviar 40GB/7200 | Riva2 M64 | Philips 15" 105E | Lg 40x12x40