Re: wentylator do karty graficznej

Autor: Archangell <robercisko77_at_op.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 18:17:42 MET DST

> z tego co podawales masz dosc cieplo w obudowie wiec dodatkowa
> wentylacja zawsze wskazana.

Tego Zalmana nie mogłem dostac a ze sklepu internetowego troche bez sensu
bo koszt przesyłki prawie tyle wyniesie co zamawiany towar.
Kupiłem dzisiaj WENTYLATOR COOLER MASTER - SLC-S41-U1 CHIPSET BLUE ICE za
25zl
Jest cichy ma duzo lepszy radiator od poprzedniego i zawsze troche powieje w
środku.

Arch