Operacje dyskowe strasznie spowalniaja dzialanie innch aplikacji

Autor: Jacek <jackthomas_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 18:09:32 MET DST

No wlasnie. Przy kopiowaniu plikow albo przy ich ciagnieciu np.
programami P2P strasznie spowalnia sie dzialanie innych aplikacji.
Na ten przyklad powiem, ze ogladanie filmow czy sluchanie *.mp3 w
trakcie dzilania emula (dysk caly czas pracuje) jest wielce denerwujace.

Muzyka, film sie przycina, przytyka. No krew mnie juz zalewa.
Moze ktos cos doradzic bo na siebie to ja juz widze, ze nie moge liczyc
:-))

jacek
Abit ic7, celeron 2,2GHz, HDD Maxtor 40MB 5400 obr, Windows 98SE