Modele procesorów w/g Windows

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 17:46:50 MET DST

Witam.
Mam problem polegajacy na doborze procesorów do systemu operacyjnego.
Posiadam płytę główną GA 686 DLX
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Support/Manual/Manual_GA-686DLX.htm
Chcę zainstalować Windows 2003 lecz Intel i Microsoft podpisały diabelski
pakt że :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;319091
Zaktualizowałem BIOS i rzeczywiście posiadając obecnie 2 procesory
typu Pentium II SL2HE system Windows rozpoznaje procesor jako :
a.. Family 6 Model 3 Stepping 4 GenuineIntel i oczywiście nie działają w
parze.

Pytanie polega na tym, jak dobrać odpowiednie procesory, skoro Intel nie
podaje
modelu tak jak Windows...tzn nie znalazłem nigdzie tabeli lub opisu jak
zidentyfikować
procesor w/g jego opisu (np: 80522PX266512EC SL2HE), aby odczytać parametry
podawane przez Windows.
Na Allegro jest wiele procesorów, lecz nie wiem jaki wybrać, aby "zmieścić"
się w parametrach
podawanych przez Microsoft.

--
Michael_______