TV-Out w Ati IGP 320 i dwa telewizory

Autor: Darek Grabowski <darekgr1_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 16:27:29 MET DST

Witam!
Mam laptopa z grafiką na chipsecie Ati IGP 320 (komputer to Compaq Presario
2108US) i następującu problem:
Karta grafiki ma wyjście TV S-Video, mam dwa telewizory, z czego jeden
obsługuje S-VHS, a drugi nie (w obu są tylko złącza SCART). Chciałbym
pooglądać czasem film na jednym telewizorze a czasem na drugim i tu pojawia
się moje pytanie:
Czy potrzebuje dwóch kabli: jeden S-VHS <=> S-VHS a drugi S-VHS<=>Composite
(ewentualnie tylko ten pierwszy plus jakaś przejściówka)?
Czy może da się to załatwić jakoś programowo, czyli mam kabel S-VHS<=>S-VHS
i w ustawieniach zmieniam tylko czy karta daje sygnał S-Video czy Composite.

Z góry dzięki za odpowiedź.