Soltek hardware monitor

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 15:43:56 MET DST

Co oznczają poszczególne temperatury w Soltek hardware monitor? Nazwy są
conajmniej dziwne, znalazłem co nieco w googlach ale nie wszystko i są to
informacje z jakiegoś formum, czyli niesprawdzone.
Wyswietlane są trzy pomiary temperatury:

CPU Die
ABS II
RT 2

Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2004 (R)
http://tinyurl.com/5lzlj # http://tinyurl.com/6n72e
> I faktycznie, bardziej rozsądne byłoby upchnąć je na stacji, gdzie pielgrzymki papierza
Panie Borze! Ty to widzisz, i nie gżmisz... 8->     (c)???