USB-IrDA w win XP :(

Autor: ..::AJot::.. <adres.jest.w.stopce_at_niema.takiego.serwera.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 15:38:09 MET DST

Witam,

Kupilem modul IrDA na USB (Model: Mars II -MII 890 - dystr.: Digitus)

W win XP Home jest wykrywany najpierw jako SigmaTel USB-IrDA Dongle
pozniej (jak jest napisane w instrukcji) trzeba zauktalizowac sterownik z
dolaczonej plytki CD. Po aktualizacji system zmienia jakies tam stery i
nazwe urzadzenia na USB-IrDA Adapter
Do tego momentu wszystko jest OK. ;)
Przy probie komunikacji (Siemens S55, SE T310) nie ma ŻADNEJ reakcji :(
poprostu nic sie nie dzieje

Nic to, mam tez system W98SE na dysku wiec i tam sprobowalem, W98 znalazl
urzadzenie, nazwal je odrazu USB-IrDA Adapter (stworzyl dodatkowy wirtualny
port COM), reset, i ... wszystko dziala :) znaduje telefony bez problemu

Moje pytanie:
Czy ktos mial juz podobny problem w win XP i sobie z nim poradzil??
Niewiem czy IrDA nie dziala wogole w XP czy tylko ma problemy z telefonami
(niestety nie mam chwilowo mozliwosci sprawdzic innych sprzetow (aparat,
drukarka))

Jako ze glownie kozystam z XP zalezalo by mi na uruchomieniu tego wlasnie w
tym systemie :)

PS. Ubiegajac pewne sugestie informuje ze zmniejszalem predkosc polaczenia
z 4MB do 9600 :) (nie pomoglo), oraz zmienialem tzw. Transceiver type na
(Vishay 6101E oraz SigmaTel 4000) (nie pomoglo)

Z gory dziekuje za wszystkie konstruktywne podpowiedzi

Pozdrawiam

AJot

--
moj email: z-zz(at)o2(dot)pl