Re: video-komputer

Autor: Adam <adsy_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 14:39:30 MET DST

> Na jakie parametry zwracać uwagę przy zakupie? Chcę na to przeznaczyć do
> 400-450 zł.
>
> Pozdrawiam
> Cezary

Poprzednią wypowiedzią wprowadziłem Cię w błąd, spróbuję to naprawić.
Mam kamerę analogową od kilku lat i zrzuty do komputera robiłem karta
telewizyjną
PixelView Play TV pro, ten sposób jest prosty-kabelek S-video i kabelek
audio, ustawiasz parametry w tym dobrze jest mieć na pokładzie kodek DviX
5.05, uruchamiasz kamerę i klikasz przycisk AVI. Dalszą obróbkę robisz w
VirtualDub-ie. Karta telewizyjna ma jeszcze funkcję Snap Shot która robisz
zdjęcia. Obecnie mam Radeona 9200 VIVO , zrzuty robię Virtual Dub-em.
Jak mi to wychodzi możesz zobaczyć zdjęcia z kamery na mojej stronce
http://www.republika.pl/adsy/index.html
Jeśli jeszcze coś to pisz na GG 6476369

--
pozdrawiam