Re: Dźwięk z TV i przebicie.

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 12:47:58 MET DST

W artykule <1cixhz7vq0cpi$.dlg@powered.by.sniper>
Usenetman *Sniper* (sniper10000@poczta.onet.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Może to pomoże:
>http://www.dipol.com.pl/sklep/r48605.htm

No właśnie - może. :)
Ogólnie komputer mam podłączony do lini telefonicznej, energetycznej i
kablówki - różnice napięc na pewno są znaczne. Teraz dokładnie nie pamietam
od kiedy to się dzieje, bo od zeszłych wakacji nie wiele nagrywałem na
kompa. Nie pamiętam czy to od czasu wymiany płyty głównej i obudowy, od
kiedy mam neostradę czy od kiedy uziemiłem sobie wreszcie gniazdko, do
którego podłaczam komputer.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2004 (R)
http://tinyurl.com/5lzlj # http://tinyurl.com/6n72e