flashowanie liteona dvdrw - dziwne

Autor: Saskwacz <saskwacz_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:31:05 MET DST

witam wszystkich
przeflashowalem swojego litka 1213s na sony 710a
i niby wszystko jest ok. pali ok. czyta ok. ale zaczela mi migac dioda led
od hdd razem z dioda od nagrywarki. tzn kiedy przy odczycie, nagrywaniu led
nagrywarki mruga to mruga tez led hdd. przy firmware od liteona tego nie
bylo. z ciekawosci przeflaszowalem z powrotem na liteona i bylo ok ( nic nie
mrugalo ). no ale na sony pali troche lepiej ( albo mi sie wydaje ). macie
jakis pomysl dodam ze hdd i dvdrw sa na oddzielnych ide jako mastery.
pozdrawiam