Re: Win2000 - Instalacja z dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 09:58:56 MET DST

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:citm1q$jir$1@atlantis.news.tpi.pl
> ponad 4000 plików. Partycja sformatowana w systemie FAT nie obsługuje
> tylu plików - widzi mi tylko pliki zaczynające się od liter a-n.
>
> Obługuje, tylko NC ma problemy z odczytem ponad 1000 plików.
> Darek

Ja też podejrzewam, że tam nie tylko standardowa dyskietka DOS była
używana ;-)). DN także ma problemy z wyświetleniem dużej ilości plików
bez uruchomionego managera pamięci, po prostu brakuje pamięci < 640 kB.
Tylko że do instalacji systemu żaden z nich nie jest w ogóle potrzebny.
Zanika w narodzie umiejętność pracy w wierszu poleceń.... :-(

/odpowiadając zmień px na pl/