Re: VIA + Speedtouch + neostrada? [dlugie]

Autor: gl12d4 <gl12d4.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 09:15:44 MET DST

Leszek K. <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał(a):

> Kazaa + firewall potrafią zjeść mnóstwo pamięci.

Ech, znowu byłem nieprecyzyjny, nie napisłaem wszystkiego: w tej samej
konfiguracji na modemie Pentagram Diablo 56kb (neo mam od lipca'04) mogłem
mieć kompa włączonego do sieci kilkanaście godzin i nawet najmniejszej
zwiechy przy np. Kaziee czy QW (że już zostanę przy tych przykładach) i
firewallu w tle. Dlatego teraz mnie to neo dziwi, a nie mam innego sprzętu na
USB, żeby sprawdzić, czy to coś z portem.
Tak mnie naszło i wczoraj sprawdziłem zasilacz - na te zimne dni jak znalazł -
 wydajniejszy od farelki ;( Wcześniej się aż tak nie grzał, ale inna sprawa,
że stał w innym miejscu.

> Przy XP 128MB to zupełna pomyłka

Że pomyłka to fakt, ale nie zupełna :)
Przy dostosowaniu do "najlepszej wydajności", można (subiektywnie oczywiście)
na nim pracować (już mówię, grafikiem nie jestem :))

> przy 98 spróbuj
> ograniczyć ilość połączeń.

Nie skutkuje.

Pzdrw