pytania o nagrywarki DVD (NEC i Pioneer)

Autor: mariusz <komaks2004_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 08:22:21 MET DST

czesc,

interesuja mnie dwie: NEC3500 i Pioneer108
wiem - temat sie powtarza, w sieci troche
testow i recenzji jest (nawet porownan), ale glownie
dotycza jakosci zapisu, nie znalazlem nigdzie takich informacji:
czy obie nagrywarki maja mozliwosc zmiany bitsettingu?
(NEC po zmianie biosu ma, a Pioneer?)
Czy obie potrafia tak samo kopiowac zabezpieczone plyty?
Czy nie ma z nimi zadnych problemow pod Linuxem?
(NEC ponoc ma problemy ze zmiana predkosci pod Linuxem)
Czy mozna swobodnie zmieniac region? (to pytanie moze byc glupie, ale sie nie
znam na tym)

pozdrawiam
mariusz