Re: Odp: Problem ze skanerem Agfa

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 04:33:31 MET DST

Gedug wrote:

> Zrobiłem tak jak pisałeś włączyłem to w BIOS-ie, zminiłem też kabel
> (porzyczyłem od kolegi z jego skanera) i dalej nic.
>
> Coś da się jeszcze z tym zrobić?

A driver (ScanWise) na pewno jest do wersji równoległej? Była też wersja
1212u, na USB oraz dwie wersje 1212p. Może gdzieś w Scanwise jest opcja
wyboru wersji USB/parallel?

Można ewentualnie sprawdzić jeszcze na innym komputerze - a nuż twój
port drukarkowy jest felerny/nie obsługuje właściwie protokołu itd. Ale
szczerze mówiąc ... nie warto. Pracuję od wielu lat ze skanerami i
jedyne, co dobrego mogę powiedzieć o AGFAch, to że nieźle odwzorowują
kolory. Pozostałe parametry - jakość wykonania, TWAIN, szybkość itd. -
szkoda komentować.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com